NP // LINKIN PARK - THE CATALYST
POSTED ON Friday 17 April 2015 AT 00:16 \ leave a comment (0)

assalamu’alaikum and hello.

dh nk dkt lima belas tahun aku hidup.dn dah ramai jenis orang yng aku jumpa.

ada yg perangai dia cam haromm.ada yg trlalu .. trlalu innocent.ada yg talam dua muka.ada yg dpn pijak smut pun tamati.

fuck

tapi brp kerat je yg smpai skang nihh still contact dngn aku?2-3 kerat je weyh.

eventho perangai diaorng kekadang cam s*al,diaorng lahh yg ada masa aku susah.yg len?

haromm.tapi bila time diaorng yg susah,kemain serbu aku.

tapi,

ada sorang je yg stay sebelah aku,masa jatuh-bangun aku dia ada.tk kira keparat mana skalipun perangai aku,dia ada dkt sisi aku.

the one and only,mak.

maaflah,entry kali nihh agak emosi.maaflah,aku malas nk censor-kan prkataan tk spatutnya.

till then,
Jazakumullah.